Direct naar de contentDirect naar de footer

Hotel Tilburg is open!

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. En vanaf 1 juni verwelkomen wij gasten voor lunch en diner. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Eten & drinken

Restaurant

Het restaurant is geopend voor gasten met én zonder hotelovernachting!

Vanaf heden kunnen alleen gasten met een hotelovernachting gebruik maken van ons restaurant. Indien u geen hotelovernachting heeft bent u van harte welkom in onze Brasserie voor het nuttigen van een lunch of diner.

Vanwege de maatregelen bieden wij de komende weken geen à la carte menukaart. Echter hebben onze chef koks met veel passie en liefde een tweetal menu’s voor u samengesteld:

  • 3-gangen keuze menu regulier: €34,50 p.p. / 4-gangen keuze menu regulier: €44,50 p.p.
  • 3-gangen keuze menu deluxe: €44,50 p.p. / 4-gangen keuze menu deluxe: €54,50 p.p.

U kunt gebruik maken van deze menu's van 17:00 tot 19:00 OF van 19:15 tot 21:30. Reserveren is strikt noodzakelijk. Alleen telefonisch mogelijk.

Maximaal 2 personen aan één tafel die niet uit hetzelfde huishouden komen. Uiteraard houden wij rekening met tafels bij elkaar indien wenselijk. Meer dan twee personen aan een tafel is alleen mogelijk als u uit hetzelfde huishouden komt.

Wenst u een kopje koffie met gebak, een borrel te drinken of af te spreken met collega's? Dan bent u van harte welkom op ons terras! Reserveren op het terras is niet verplicht.*

* in geval van slecht weer kunnen wij uw reservering annuleren en is het niet mogelijk om binnen plaats te nemen.

Borrelen met een groep? Neemt u contact op met onze sales afdeling voor de mogelijkheden.

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten, lunchen of dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers.

Brunch en Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen brunch of Live Cooking aanbieden.

Zwembad

Ons zwembad is geopend voor gasten met een hotelovernachting. Bij het inchecken informeren wij u over de beschikbare tijden en kunt u een tijdslot reserveren. Op deze manier kunt u er zeker van zijn dat het niet te druk is in het zwembad. Natuurlijk gelden in ons zwembad ook de hygiënevoorschriften zoals hierboven beschreven.

Fitness & Wellness

Helaas zijn onze fitness- en wellnessruimtes gesloten. Beautysalon Ciao Bella is op afspraak geopend. Klik ​hier voor mee​r informatie.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt als gast met een hotelovernachting vanaf 1 juni weer genieten van heerlijke ontbijtjes, lunch en diners in het restaurant. Bij het boeken van uw hotelovernachting kunt u direct uw ontbijt, lunch én diner reserveren. Voor gasten zonder hotelovernachting is het mogelijk om te lunchen en dineren in onze brasserie. Wij hebben op dit moment geen à la carte menukaart. Echter hebben onze chef koks met veel passie en liefde een tweetal 3 of 4-gangen menu’s voor u samengesteld.

Wenst u een kopje koffie met gebak, een borrel te drinken of af te spreken met collega's? Dan bent u van harte welkom op ons terras! Reserveren op het terras is niet verplicht.*

* in geval van slecht weer kunnen wij uw reservering annuleren en is het niet mogelijk om binnen plaats te nemen.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen. Bekijk hier onze pakketten.

Is de Live Cooking open?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.

Is het zwembad open?
Ja, het zwembad is geopend voor gasten met een hotelovernachting. Bij het inchecken informeren wij u over de beschikbare tijden en kunt u een tijdslot reserveren. Op deze manier kunt u er zeker van zijn dat het niet te druk is in het zwembad. Natuurlijk gelden in ons zwembad ook onze hygiënevoorschriften.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Enkel het zwembad is geopend voor hotelgasten.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Wij hebben mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 1 juni 2020