Direct naar de contentDirect naar de footer

Hotel Tilburg is open!

Wij zijn heel blij dat we nog steeds hotelgasten mogen verwelkomen. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

Wij zijn open

Naar aanleiding van de persconferentie van 1 december hebben wij besloten om nieuwe maatregelen te treffen om de veiligheid van ons personeel en gasten te waarborgen. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Mondkapjesplicht

Per 1 december geldt in alle openbare ruimtes van het hotel een mondkapjesplicht. Enkel als u zit hoeft u deze niet te dragen. Loopt u door de gangen, de lounge of het restaurant? Dan is het dragen van een mondkapje dus wel verplicht.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Eten & drinken

Alcohol

Vanaf 20:00 verkopen wij in het gehele hotel geen alcoholische dranken. Ook is het niet toegestaan na deze tijd alcohol in te bar, restaurant of andere openbare ruimtes te nuttigen.

Heeft u geen overnachting geboekt?

Dan mogen wij u op dit moment helaas niet ontvangen in het hotel. Hopelijk kunnen wij u op een later tijdstip weer verwelkomen.

Hotelgasten

Diner

U kunt dineren in ons restaurant in 2 tijdsloten. Van 17:00 tot 19:30 uur of van 20:00 tot 22:00 (alcohol vrij) uur. U bent vrij om later dan het begin van het tijdslot aan tafel te gaan, maar u dient uiterlijk om 19:00 uur of om 22:00 uur (afhankelijk van uw tijdslot) het restaurant te verlaten. Het restaurant sluit om 22:00 uur.

Reserveren verplicht!Wij adviseren u tijdig te reserveren. Indien u langer wacht kan het gewenste tijdslot niet meer beschikbaar zijn of kunnen beide tijdsloten volgeboekt zijn in verband met het beperkt aantal zitplaatsen.

Ontbijt

Tijdens het ontbijt werken wij met tijdsloten van een uur. U kunt tijdens het geboekte tijdslot gebruik maken van het ontbijtbuffet. 5 minuten voor het einde van het tijdslot zult u verzocht worden het restaurant te verlaten. Het is niet mogelijk langer dan het einde van het tijdslot in het restaurant te verblijven.

Beschikbare tijdsloten:

  • 06:00 tot 07:00 uur (maandag t/m vrijdag)
  • 07:00 tot 08:00 uur (elke dag)
  • 08:00 tot 09:00 uur (elke dag)
  • 09:00 tot 10:00 uur (elke dag)
  • 10:00 tot 11:00 uur (elke dag)
  • 11:00 tot 12:00 uur (zaterdag en zondag)

Brasserie

Elke dag geopend van 16:00 tot 22:00 uur voor een drankje. Reserveren is niet mogelijk. U kunt tot 21:00 naar binnen en laatste ronde wordt om 21:30 geserveerd.

Live Cookingbuffet en Zondagslunch
Deze serveren wij momenteel niet.

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten, lunchen of dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers. Toeslag €15,00 per bestelling.

Zwembad & Wellness

Ons zwembad & de wellness zijn (per 19 november 2020) geopend!

Graag stellen wij u op de hoogte van de regels met betrekking tot het gebruik van ons zwembad:

  • Tijdslot reserveren verplicht! Zonder reservering is zwemmen / gebruik wellness helaas niet mogelijk.
  • U kunt tijdens uw tijdslot 30 minuten gebruik maken van het zwembad en wellness.
  • Het zwembad, de sauna’s en de stoomcabine bevinden zich in dezelfde ruimte op de 7e etage. U maakt dus een reservering voor de gehele ruimte. Los reserveren voor enkel het zwembad of sauna’s is niet mogelijk.
  • Om alle gasten een eerlijke kans te geven is het enkel mogelijk te reserveren voor een tijdslot op de dag zelf (dus niet in de toekomst). U kunt vanaf 07:00 uur zowel telefonisch als aan de balie reserveren voor de betreffende dag.
  • Maximaal 8 gasten per tijdslot.
  • Maximaal 1 tijdslot per kamer per dag.
  • Zwemkleding verplicht

Openingstijden:

Dagelijks 07:00 tot 23:00 uur.

Fitness

Openingstijden:
Dagelijks van 7.00 uur t/m 22.00 uur

Uiteraard volgen wij als Van der Valk Tilburg de richtlijnen zoals uitgezet door het RIVM en de Overheid waardoor de volgende regels van toepassing zijn:

  • Maximaal 2 personen tegelijk toegestaan in de fitness ruimte.Indien er reeds 2 gasten aan het sporten zijn vragen we u op een later tijdstip terug te komen.
  • Houd 1,5 meter afstand van iedere andere persoon buiten jouw huishouden (uitzondering voor kinderen tot en met 12 jaar onderling).
  • Hoest en nies in uw elleboog en gebruik papieren zakdoekjes.
  • Verlaat het zwembad wanneer er tijdens het zwemmen klachten ontstaan zoals: verkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts.
  • Was voorafgaand aan en na het zwembadbezoek je handen met water en zeep, minimaal 20 seconden.

Reserveren is niet mogelijk.

Wij vragen u de richtlijnen in acht te nemen en rekening te houden met de overige hotelgasten. Indien dit niet haalbaar is zijn wij helaas genoodzaakt de fitness ruimte af te sluiten.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het hotel eten?
Eten in het hotel is alleen mogelijk in combinatie met een hotelovernachting. Indien u niet geen overnachting gereserveerd heeft mogen wij u helaas momenteel niet ontvangen.

Wij werken momenteel met 2 tijdsloten. U dient op voorhand te reserveren. Indien u niet (tijdig) een tijdslot reserveert kan het betreffende tijdslot, of beide tijdsloten, reeds volgeboekt zijn.

Mondkapjesplicht

Per 1 december geldt in alle openbare ruimtes van het hotel een mondkapjesplicht. Enkel als u zit hoeft u deze niet te dragen. Loopt u door de gangen, de lounge of het restaurant? Dan is het dragen van een mondkapje dus wel verplicht.

Alcohol

Vanaf 20:00 verkopen wij in het gehele hotel geen alcoholische dranken. Ook is het niet toegestaan na deze tijd alcohol in te bar, restaurant of andere openbare ruimtes te nuttigen.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen. Bekijk hier onze pakketten.

Is de Live Cooking open?
Op dit moment is het Live Cooking gesloten.

Is het zwembad open?
Ja (per 19 november 2020), zie ''Zwembad & Wellness'' voor de regels.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Het zwembad (per 19 november 2020), de wellness, fitnessruimte, het restaurant en de bar zijn geopend.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Wij hebben mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 1 december 2020