Direct naar de contentDirect naar de footer

Hotel Tilburg is open!

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. En vanaf 1 juni verwelkomen wij gasten voor lunch en diner. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Eten & drinken

Eerlijk, gezond en vooral lekker eten! U vindt bij ons verschillende mogelijkheden om in een ontspannen sfeer te lunchen, dineren of kennis te maken met ons Live Cooking dinerbuffet. Online boekt u gemakkelijk en snel uw tafel voor uw gewenste culinaire invulling. Eet smakelijk!

Live Cookingbuffet en Zondagslunch
Vanaf 29 & 30 augustus 2020 gaan wij weer starten met het Live Cookingbuffet en het Zondagslunchbuffet.

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten, lunchen of dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers. Toeslag €15,00 per bestelling

Zwembad & Wellness

Ons zwembad is geopend!

Graag stellen wij u op de hoogte van de regels met betrekking tot het gebruik van ons zwembad / de wellness:

  • Tijdslot reserveren verplicht! Zonder reservering is zwemmen / gebruik maken van de wellness helaas niet mogelijk.
  • U kunt tijdens uw tijdslot 30 minuten gebruik maken van het zwembad en de wellness.
  • Om alle gasten een eerlijke kans te geven is het enkel mogelijk te reserveren voor een tijdslot op de dag zelf (dus niet in de toekomst).U kunt vanaf 07:00 uur zowel telefonisch als aan de balie reserveren voor de betreffende dag.
  • Maximaal 8 gasten per tijdslot.
  • Maximaal 1 tijdslot per kamer per dag.

Natuurlijk gelden in ons zwembad ook de hygiënevoorschriften zoals hierboven beschreven.

Het zwembad, de sauna's en stoomcabine bevinden zich in dezelfde ruimte. U reserveert dus voor de gehele ruimte. Los reserveren voor het zwembad of sauna's / stoomcabine is niet mogelijk.

Fitness

Openingstijden:
Dagelijks van 7.00 uur t/m 22.00 uur

Uiteraard volgen wij als Van der Valk Tilburg de richtlijnen zoals uitgezet door het RIVM en de Overheid waardoor de volgende regels van toepassing zijn:

  • Maximaal 2 personen tegelijk toegestaan in de fitness ruimte.Indien er reeds 2 gasten aan het sporten zijn vragen we u op een later tijdstip terug te komen.
  • Houd 1,5 meter afstand van iedere andere persoon buiten jouw huishouden (uitzondering voor kinderen tot en met 12 jaar onderling).
  • Hoest en nies in uw elleboog en gebruik papieren zakdoekjes.
  • Verlaat het zwembad wanneer er tijdens het zwemmen klachten ontstaan zoals: verkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts.
  • Was voorafgaand aan en na het zwembadbezoek je handen met water en zeep, minimaal 20 seconden.

Reserveren is niet mogelijk.

Wij vragen u de richtlijnen in acht te nemen en rekening te houden met de overige hotelgasten. Indien dit niet haalbaar is zijn wij helaas genoodzaakt de fitness ruimte af te sluiten.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! Zowel met als zonder hotelovernachting bent u van harte welkom in ons restaurant ''V''. Wij verzoeken u op voorhand te reserveren. Indien u niet gereserveerd heeft kan het restaurant of de gewenste aankomsttijd reeds volgeboekt zijn.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen. Bekijk hier onze pakketten.

Is de Live Cooking open?
Vanaf 29 augustus 2020 starten wij weer met het Live Cookingbuffet. Maak snel uw reservering zodat u verzekert bent van een plekje!

Is het zwembad open?
Ja, het zwembad is geopend voor gasten met een hotelovernachting op basis van reserveringen. Per kamer kan er 1 tijdslot van 30 minuten per dag gereserveerd worden. Reserveren is enkel mogelijk op de betreffende dag vanaf 07:00 uur. U kunt hiervoor bellen of aan de balie reserveren. Natuurlijk gelden in ons zwembad ook onze hygiënevoorschriften. U kunt contact opnemen met de receptie voor meer informatie over het reserveren van een tijdslot.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Het zwembad, de wellness en de fitness ruimte zijn geopend.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Wij hebben mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 1 juli 2020