Direct naar de contentDirect naar de footer

Hotel Tilburg is open!

Wij zijn heel blij dat we nog steeds hotelgasten mogen verwelkomen. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

Wij zijn open

Naar aanleiding van de persconferentie van 23 februari hebben wij besloten om nieuwe maatregelen te treffen om de veiligheid van ons personeel en gasten te waarborgen. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.
Mondkapjesplicht

Per 1 december geldt in alle openbare ruimtes van het hotel een mondkapjesplicht. Enkel als u zit hoeft u deze niet te dragen. Loopt u door de gangen, de lounge of het restaurant? Dan is het dragen van een mondkapje dus wel verplicht.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Eten & drinken

Restaurant

Het restaurant is t/m 15 maart 2021 gesloten.

Bezorging aan de kamerdeur voor diner en ontbijt

Diner:

Voor het diner zijn een klein aantal voor-, hoofd- en nagerechten beschikbaar zijn voor bezorging. Bezorging voor het diner is tussen 17:00 tot 21:00 uur. Laatste bestel mogelijkheid is om 20:30 uur.

Let op! tussen 20:00 en 21:00 uur serveren wij GEEN alcohol bij de roomservice.

U kunt contact opnemen met de receptie welke gerechten dit zijn. Dit is afwijkend van de menukaart welke online staat.

Ontbijt:

Er is een ontbijtpakket voor u samengesteld welke wij bezorgen aan de kamerdeur.

Inhoud:

  • 1x flesje Jus
  • 1x extra koffie cupje / thee zakje
  • 1x bruin pistolet
  • 1x wit puntje
  • 1x croissant
  • 1x choco broodje
  • Hartig beleg: kaas/ham/kipfilet
  • Zoetig beleg: jam/hagelslag/chocopasta
  • Becel boter light & valk roomboter
  • Hard gekookt ei
  • Schaaltje vers fruit
  • Schaalt yoghurt
  • American Panecake
  • Een warm ei gerecht

Prijs: €15,00 per persoon

Bezorgtijden van het ontbijt voor het ontbijt zijn tussen 07:00 en 10:15 uur. Binnen een tijdslot van een kwartier zal uw ontbijt bezorgd worden. Het tijdslot kunt u doorgeven bij inchecken.

Lunch:

Voor de lunch is eenzelfde pakket zoals die van het ontbijt op aanvraag bestellen voor €11,00 per persoon. Dit kan bij incheck doorgegeven worden.

Verder is er een vendingmachine in het hotel aanwezig waar u drinken en/of een snack uit kunt halen. Na 20:00 uur geven wij geen age coins meer uit om alcoholische drankjes uit de machine te halen.

Alcohol

Vanaf 20:00 verkopen wij in het gehele hotel geen alcoholische dranken. Ook is het niet toegestaan na deze tijd alcohol in te bar, restaurant of andere openbare ruimtes te nuttigen.

Brasserie

De brasserie is t/m 15 maart gesloten.

Live Cookingbuffet en Zondagslunch
Deze serveren wij momenteel niet.

Zwembad & Wellness

Ons zwembad & de wellness zijn gesloten t/m 15 maart 2021.

Fitness

De fitness is gesloten t/m 15 maart 2021.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het hotel eten?
Eten in het hotel is alleen mogelijk in combinatie met een hotelovernachting via bezorging. Het restaurant is gesloten.

Mondkapjesplicht

Per 1 december geldt in alle openbare ruimtes van het hotel een mondkapjesplicht. Enkel als u zit hoeft u deze niet te dragen. Loopt u door de gangen, de lounge of het restaurant? Dan is het dragen van een mondkapje dus wel verplicht.

Alcohol

Vanaf 20:00 verkopen wij in het gehele hotel geen alcoholische dranken. Ook is het niet toegestaan na deze tijd alcohol in te bar, restaurant of andere openbare ruimtes te nuttigen.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest?

Is de Live Cooking open?
Op dit moment is het Live Cooking gesloten.

Is het zwembad open?
Nee, het zwembad is gesloten t/m 15 maart 2021.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Alle faciliteiten zijn gesloten t/m 15 maart 2021.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie. Wij hebben mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 23 februari 2021